Και το 2022 θα συνεχίσει να είναι μια άλλη σημαντική χρονιά για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο με τις αυξητικές τάσεις να συνεχίζουνε με τον ίδιο ρυθμό.
Η τεχνολογία AR ενισχύει την πραγματικότητα των ηλεκτρονικών αγορών
Η τεχνολογία Augmented Reality ή αλλιώς επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένας βασικός παίκτης στην αρένα του ecommerce. Χάρη σε αυτήν την εξελιγμένη τεχνολογία ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να ¨δει¨πραγματικά το προϊόν , να το αξιολογήσει σε όλες του τις διαστάσεις και εντέλει να καταλήξει στην αγορά του . Ειδικότερα στην βιομηχανία της μόδας και του οικιακού εξοπλισμού όπου ο πελάτης θέλει να “αισθάνεται” και να αγγίζει το προϊόν η χρήση της τεχνολογίας AR προσδίδει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο προϊόν και εντέλει στην επιχειρηση. Οι προβλέψεις πάντως είναι ευοίωνες και αναμένεται ότι η AR τεχνολογία θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους τομείς τα επόμενα χρόνια.
Η φωνητική αναζήτηση κερδίζει έδαφος
Την ολοένα αυξανόμενη τάση της χρήσης φωνητικής αναζήτησης την γνωρίζουμε όπως και την ανάγκη για βελτιστοποιήση της στρατηγικής μας πάνω στα νέα δεδομένα . Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία το 75% των Αμερικάνικων νοικοκυριών μέχρι τέλος του 2025 θα διαθέτουν ένα smart speaker. Η φωνητική αναζήτηση εξελίσσεται και όλοένα και περίσσοτεροι την εντάσουν στην καθημερινότητα τους για την εκτέλεση απλών εντολών όπως να παραγγείλουν φαγητό ή να οργανώσουν τις τρέχουσες δραστηριότητες τους. Ανάποφευκτα το voice search θα επεκταθεί και στο online shopping και οι εταιρείες που θα το υιοθετήσουν από την αρχή θα αποκτήσουν σημαντικό πλεονέκτημα.
Η τεχνητή νοημοσύνη μας βοηθάει να κατανοήσουμε τους πελάτες μας
Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούμε να παρέχουμε αυτοματοποιημένες και εξατομικευμένες εμπειρίες αγοράς. Δεδομένου οτι με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης συλλέγονται πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ψωνίζουν οι πελάτες , πότε πραγματοποιούν αγορές και τι συνήθως αναζητούν από μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, έχουμε πλεόν την δυνατότητα να παρέχουμε στο πελατολογίο μας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ή τα προϊόντα που πραγματικά χρειάζονται. Οι προεκτάσεις της τεχνητής νοημοσύνης είναι αντιληπτές μόνο στα ηλεκτρονικά καταστήματα και οχι στα φύσικά αφού εκεί δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Τα chatboxing βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία
Είναι αλήθεια ότι όσο και αν μας αρέσει να απολαμβάνουμε αμέριμνοι τα ψώνια μας , θα θέλαμε να είχαμε στην διάθεση μας και μια πωλήτρια να μας εξυπηρετήσει όταν θα το απαιτούσαμε. Το chatboxing ολοένα και κερδίζει έδαφος στο online shopping καθώς είναι η δίοδος επικοινωνίας του καταναλωτή με το κατάστημα . Έρευνες έχουν δείξει ότι το ποσοστό των eshop που θα χρησιμοποιεί το chatbox θα ανέρθει σταδιακά σε 80% ενώ θα αποτελέσει και ένα σημαντικό εργαλείο marketing που θα προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε όσους το χρησιμοποιούν.
Επιλέξτε τον κατάλληλο τρόπο πληρωμής
Οι πελάτες θέλουν να έχουν την ευκαίρια να επιλέγουν τον τρόπο πληρωμής που τους εξυπηρετεί . Η παροχή μιας σειράς επιλογών πληρωμής είναι μια έξυπνη μέθοδος για την αύξηση του conversion rate του ιστοτόπου σας καθώς οι πελάτες σας θα έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν το checkout ακόμα πιο γρήγορα εαν μπορούν να αποθηκεύσουν τις πληροφορίες πληρωμής τους στον ιστότοπο σας. Οι επιλογές πολλές και διαφορετικές :από πιστωτικές κάρτες και απευθείας κατάθεση σε λογαριασμό μέχρι ενναλακτικοί τρόποι πληρωμής σε διάφορες πλατφόρμες. όπως Amazon Pay , Google Pay και Pay pal. Τέλος ένα πολύ μικρό ποσοστό καταναλωτών επιλέγει τα κρυπτονομίσματα. Οποιαδήποτε μέθοδο πληρωμής και αν επιλέξετε το σημαντικό είναι να είναι μια εύχρηστη και αξιόπιστη επιλογή για εσάς και τους πελάτες σας.
Βίντεο , ο μεγάλος πρωταγωνιστής
Τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται ότι τα βίντεο αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο marketing και γι΄αυτό δεν θα πρέπει να απουσιάζουν από το eshop σας. Η προβολή ενός εντυπωσιακού βίντεο είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο προσέγγισης της πελατείας σας καθώς μπορείτε να τους παρουσιάσετε τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας και τα πλεονεκτήματα τους. Με τη χρήση ενός podcast ή ενός σύντομου περιεχομένου βίντεο θα μπορείτε να αναδείξετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής καθώς και τις λύσεις που του προτείνετε για την αντιμετωπίση τους.
Shopping ή Mobile Shopping ;
Το mobile shopping ήρθε και θα μείνει . Όταν το κινητό μας είναι η προέκταση του χεριού μας , όταν το χρησιμοποιούμε 24/7 , όταν μέσω αυτού εκτελούμε και τις πιο απλές καθημερινές διαδικασίες , το mobile shopping δεν θα μπορούσε να λείπει από αύτό. Αρχή της επιτυχίας εξακολουθεί να είναι ένα mobile responsive ecommerce site , που θα παρέχει στον χρήστη την ευκολία να πραγματοποιεί τις αγορές του εύκολα και με ασφάλεια.
Related Posts