Είτε το χρησιμοποιείτε για να οργανώσετε τις καθημερινές δραστηριότητες , είτε για να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις των post σας , η τήρηση ενός ημερολογίου είναι απαραίτητο στην επιχείρηση σας.
Σας παρουσιάζουμε το marketing & sales calendar , ένα χρήσιμο εργαλείο για να οργανώσετε τις πωλήσεις σας καθ΄όλη την διάρκεια του έτους , λαμβάνοντας υπόψη αργίες και άλλες σημαντικές ημερομηνίες πωλήσεων . Οργανώστε μια επιτυχημένη στρατηγική marketing , επιλέγοντας όχι μόνο το που αλλά και το πότε θα στοχεύσετε στην αγορά στόχο σας. Σημειώστε το ημερολόγιο σας με αυτές τις σημαντικές ημερομηνίες , που αφορούν κυρίως την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
Έχετε απεριόριστες ευκαιρίες για να προωθήσετε το brand σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρακολουθείτε τις εορτές και να προγραμματίζετε εγκαίρως τις στρατηγικές σας βασιζόμενοι κυρίως και στην αγορά – στόχο
Ιανουάριος
- Πρωτοχρονιά : Αν είχατε προνοήσει μέσα στο κλίμα των εορτών να προσφέρετε δωροκάρτες & προσφορές, το πιο πιθανό είναι οι περιστασιακοί αγοραστές να μετατραπούν σε μόνιμους πελάτες.
- 17η Ιανουαρίου: Ημέρα Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζούνιορ.
- Ο Ιανουάριος είναι γενικά ένας ήρεμος μήνας αν λάβουμε υπόψη και την καταναλωτική έξαρση που συνόδευε την εορταστική περίοδο.
Φεβρουάριος
- 14η Φεβρουαρίου : Αν προγραμματίσετε σωστά τις προσφορές , στις 14 Φεβρουαρίου , δεν θα γιορτάζουν μόνο οι ερωτευμένοι αλλά και εσείς. Μια πολύ καλή αφορμή για να τονώσετε τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου καθώς είναι μια μέρα που παραδοσιακά η αγορά κινείται σε εορταστικούς ρυθμούς.
- 20η Φεβρουάριου : Ημέρα Love Your Pet. Γνωρίζατε ότι τα περισσότερα νοικοκυριά στις Η.Π.Α έχουν τουλάχιστον ένα κατοικίδιο ; Έτσι λοιπόν, κάθε χρόνο στις 20 Φεβρουαρίου, στις ΗΠΑ γιορτάζουν τη “National Love Your Pet Day”, μία γιορτή ως ένδειξη σεβασμού στα κατοικίδια και εκδήλωση αγάπης προς αυτά.
Μάρτιος
- 4η Μαρτίου : Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου
- 8η Μαρτιου : Ημέρα Γυναίκας. Διεθνής εορτή που γιορτάζεται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.
- 17η Μαρτίου : Saint Patrics Day. Ενώ η εν λόγω γιορτή είναι κυρίως γνωστή για τα πράσινα ποτά, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια σε διακοσμητικά , πράσινα ρούχα και διασκεδαστικά αξεσουάρ. Η Εθνικη Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου υπολόγισε ότι θα υπάρξουν καταλωτικές δαπάνες 5,14 δισ. δολλαρίων για την Ημέρα του Αγίου Πατρίκιου το 2022. Φροντίστε να δώσετε χρόνο στους πελάτες να οργανώσουν τις παραγγελίες τους και μην ξεχάσετε να προσθέσετε κάτι πράσινο στην ενότητα του Αγίου Πατρίκιου στην ιστοσελίδα σας.
Απρίλιος
- Πρωταπριλιά (1η Απριλίου): Η Πρωταπριλιά έχει να κάνει με φάρσες, γεγονός που την καθιστά την ιδανική στιγμή για να πραγματοποιήσετε προσφορές που μπορεί να φαίνονται πολύ καλές για να είναι αληθινές. Το μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι επίσης πολύ σημαντικό, καθώς πολλές εταιρείες βλέπουν την Πρωταπριλιά ως έναν τρόπο να αστειεύονται με τους καταναλωτές και να προσεγγίζουν νέο κοινό.
- Κυριακή του Πάσχα (17 Απριλίου): Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να κάνουν μάρκετινγκ στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του Πάσχα δημιουργώντας ένα «Κυνήγι αυγών του Πάσχα» στον ιστότοπό τους . Όταν οι αγοραστές βρίσκουν στρατηγικά τοποθετημένα αυγά, λαμβάνουν κωδικούς προσφοράς ή άλλες εκπτώσεις κατά την αγορά τους.
- Λοιπές ημερομηνίες : 11η Εθνική Ημέρα Κατοικίδιων Ζώων , 22η Ημέρα της Γης
Μάιος
- 4η Μαίου: Ημέρα Star Wars. Μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα σας στους θαυμαστές της θρυλικής ταινίας και μετά την πώληση να τους ευχαριστήσετε με την φράση ” May The 4th Be With You” .
- 5η Μαίου: Cinco De Mayo . Από τις σημαντικότερες εθνικές επετείους του Μεξικού , που οι εορτασμοί διαρκούν μάλιστα 20 μέρες. Μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εν λόγω εορτή εστιάζοντας τις πωλήσεις στο νούμερο 5. Εκπτωση 5% , έκπτωση 5$ , στα τέσσερα προϊόντα το πέμπτο δώρο.
- 8η Μαίου: Γιορτή της μητέρας. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι τα δώρα σε αυτή την σημαντική γιορτή , δεν περιορίζονται μόνο προς την μαμά , αλλά προς τις κόρες και τις συζύγους .
- Ο Μαίος θεωρείτε ο Μήνας Γυναικείας Υγείας. Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τις πωλήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συνδυάσετε γυναικεία είδη μαζί με ειδικές τιμές.
Ιούνιος
- 19η Ιουνίου : Γιορτή του Πατέρα. Ενώ η Ημέρα του Πατέρα μπορεί να μην φτάσει σε όγκο τις εκπτώσεις αλλά και τις πωλήσεις της Ημέρας της Μητέρας, πολλοί άνθρωποι όμως εξακολουθούν να γιορτάζουν της συγκεκριμένη γιορτή. Μάλιστα, το 75% των ανδρών στις ΗΠΑ αναμένεται να γιορτάσει φέτος την Ημέρα του Πατέρα. Οι τρεις κορυφαίες κατηγορίες για δαπάνες για την Ημέρα του Πατέρα είναι: δώρα, φαγητό, ποτό και είδη ανδρικής περιποίησης.
Ιούλιος
- 4η Ιουλίου: Ημέρα Ανεξαρτησίας. Η 4η Ιουλίου γιορτάζεται ευρέως σε όλες τις ΗΠΑ. Οι πελάτες αναζητούν πατριωτικά ρούχα και αξεσουάρ, καθώς και προϊόντα μαγειρικής και πάρτι στην πισίνα για να τα απολαύσουν με την οικογένεια.
- Amazon Prime Day : Αν και δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε θα γίνει η Prime Day του 2022, με βάση τα προηγούμενα χρόνια, ο Ιούλιος είναι ένα αρκετά ασφαλές στοίχημα. Τα τελευταία δύο χρόνια η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε άλλους μήνες (Οκτώβριος 2020 και Ιούνιος 2021) λόγω της πανδημίας, αλλά όλα τα σημάδια δείχνουν επιστροφή σε ημερομηνία Ιουλίου για το 2022. Το 2021, οι πωλήσεις της Prime Day έφτασαν τα 11,19 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως ενώ πωλήθηκαν πάνω από 250 εκατομμύρια αντικείμενα.
Αύγουστος
- Αν και μπορεί να μην υπάρχουν σημαντικές ημερομηνίες τον Αύγουστο, οι πελάτες εξακολουθούν να αναζητούν τις αγορές τους στο διαδίκτυο. Όχι μόνο το καλοκαίρι βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, αλλά υπάρχουν και ορισμένες μικρότερες διακοπές τον
Αύγουστο που μπορούν να επωφεληθούν από τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να ξεκινήσετε ξανά τις σχολικές εκπτώσεις από αυτόν τον μήνα. - 8η Αυγούστου : Διεθνής ημέρα Γάτας
- 9η Αυγούστου : Ημέρα των Βιβλιοφάγων
- 19η Αυγούστου : Παγκόσμια Ημέρα Φωτογραφίας
- 26η Αυγούστου : Εθνική Ημέρα Σκύλων
Your Content Goes Here
- Η περίοδος επιστροφής στα σχολεία συνεχίζεται και κορυφώνεται τον Σεπτέμβριο. Τα σχολεία μπορεί να ξεκινούν σε διαφορετικές ημερομηνίες ανάλογα με την χώρα , εσείς όμως θα πρέπει να έχετε ξεκινήσει την προεργασία σας πολύ νωρίτερα ανάλογα βέβαια την αγορά στην οποία στοχεύετε . Ερευνήστε τον ανταγωνισμό , αναλύστε το κοινό στόχο σας και δημιουργήστε πρωτότυπες , ευφάνταστες στρατηγικές μάρκετινγκ.
- 5η Σεπτεμβρίου : Εργατική Πρωτομαγιά
- 12η Σεπτεμβρίου : Εθνική Ημέρα Milkshake Σοκολάτας
- 27η Σεπτεμβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού
Οκτώβριος
- 1η Οκτωβρίου: Διεθνής Ημέρα Καφέ
- 10η Οκτωβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας
- 16η Οκτωβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής
- 31η Οκτωβρίου : Halloween. Αν και θεωρούνται από τις λιγότερες δαπανηρές διακοπές, οι καταναλωτές ξοδεύουν τα χρήματα τους κυρίως σε γλυκά , κουστούμια και διακόσμηση. To Halloween είναι επίσης η στιγμή που οι πελάτες ξεκινούν τις αγορές τους για την πολυάσχολη περίοδο των χριστουγεννιάτικων διακοπών.
Νοέμβριος
- 24η Νοεμβρίου : Ημέρα των Ευχαριστιών.Το 2020, οι καταναλωτές της Ημέρας των Ευχαριστιών ξόδεψαν 6,10 δισεκατομμύρια δολάρια για να ξεκινήσουν την εορταστική περίοδο αγορών, η οποία είχε αύξηση 21% σε σχέση με το 2019 λόγω των lockdown και της καραντίνας για τον COVID-19. Καθώς η πανδημία εξακολουθεί να επηρεάζει πολλούς Αμερικανούς, το 2022 πιθανότατα θα συνεχίσει να παρουσιάζει αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές. Αυτή την εποχή του χρόνου, η δωρεάν αποστολή είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους.
- 25η Νοεμβρίου : Black Friday. Δεν χρειάζονται συστάσεις για την Black Friday. Σας παραθέτουμε απλώς τα νούμερα : Το 2020, οι πωλήσεις της Black Friday ξεπέρασαν όλα τα προηγούμενα ρεκόρ με πωλήσεις 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 και 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.
- 29η Νοεμβρίου : Cyber Monday . Ένα άλλο μεγάλο γεγονός αμέσως μετά τη Black Friday είναι η Cyber Monday. Η Cyber Monday είναι συνήθως η μεγαλύτερη ημέρα πωλήσεων για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές του έτους. Η έκπτωση προϊόντων, η υποβολή προσφορών περιορισμένου χρόνου και η ομαδοποίηση συμπληρωματικών ειδών είναι υπέροχοι τρόποι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη Cyber Monday.
Δεκέμβριος
- 25η Δεκεμβρίου : Χριστούγεννα .Οι πωλήσεις κατά την περίοδο των Χριστουγέννων αναμένεται να είναι περίπου 859 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, με τους περισσότερους καταναλωτές να ξοδεύουν πάνω από 1.000 δολάρια σε δώρα, τρόφιμα και άλλες εποχιακές προμήθειες. Ευτυχώς για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, αναμένεται ότι το 85% των αγορών για την περίοδο των Χριστουγέννων του 2021 θα γίνει μέσω Διαδικτύου.
- 31η Δεκεμβρίου : Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος για τους πελάτες σας αυτήν την Παραμονή Πρωτοχρονιάς. Μπορείτε να προωθήσετε μια έκπτωτική ενέργεια που λήγει τα μεσάνυχτα της Παραμονής της Πρωτοχρονιάς, πριν ξεκινήσετε τις εκπτώσεις σας για την αρχή της χρονιάς το επόμενο πρωί.
Καλή Χρονιά !!!!
Published On: 6 Φεβρουαρίου, 2022 / Categories: Digital Marketing, ecommerce, Uncategorized / Tags: calendar 2022, ecommerce /
Related Posts