Τι Καινούριο Μας Φέρνει Το 2022;

Νέα χρονιά χωρίς νέα trends στο Digital Marketing δεν μπορεί να υπάρξει.  Πάντα κάτι καινούργιο θα υπάρχει , πάντα κάτι θα αλλάζει και εσείς θα πρέπει να ενημερώνεστε συνεχώς για τα νέα δεδομένα προκειμένου να διαμορφώσετε την στρατηγική σας . Για να δούμε λοιπόν τι μας επιφυλάσσει το 2022 για το Digital Marketing.

Η τεχνητή νοημοσύνη , εργαλείο του Digital Marketing

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), κατακτά ολοένα και περισσότερο έδαφος τα τελευταία χρόνια και πλέον η εφαρμογή της είναι ορατή σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους όπως τράπεζες, λιανικό εμπόριο , υγειονομική περίθαλψη κ.α.

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί όχι μόνο να αυτοματοποιήσει θεμελιώδεις εργασίες όπως η αναφορά επισκεψιμότητας στον ιστότοπο, αλλά μπορεί επίσης να προτείνει φράσεις για τη βελτίωση της κατάταξης μιας εταιρείας στην οργανική αναζήτηση ή ακόμη και να προβλέψει τι θα αγοράσουν οι πελάτες στο μέλλον με βάση τις προηγούμενες αγορές τους και το ιστορικό περιήγησης.Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να καταταγείτε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, θα πρέπει να συνδυάσετε την τεχνητή νοημοσύνη με το SEO και άλλες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ.

Είναι γεγονός : η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί πλέον ένα εργαλείο marketing.

Chatboxs & Voice Assistants

Η δημοτικότητα των ψηφιακών βοηθών, όπως ο Google Assistant και η Alexa της Amazon, αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου, οι αγορές με φωνητική υποστήριξη θα φτάσουν τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2022 και οι αγορές των καταναλωτών μέσω φωνητικών βοηθών θα αυξηθούν κατά 18%.

Πολλές επιχειρήσεις στρέφονται προς τα chatbots για να βοηθήσουν στην αυτοματοποίηση των απαιτήσεων εξυπηρέτησης πελατών και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας κατά την αντιμετώπιση των ερωτημάτων των καταναλωτών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του email marketing και άλλων διαδικτυακών πλατφορμών. Τα chatbots μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις των καταναλωτών με ελάχιστη έως καθόλου ανθρώπινη παρέμβαση από την πλευρά της επιχείρησης. Η ομιλία των chatbot συχνά τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη (AI), η οποία προσδίδει στο chatbot προσωπικότητα – αυτό καθιστά την αλληλεπίδραση με τις επιχειρήσεις μέσω των chatbot πιο ευχάριστη για τους πελάτες από την απλή επικοινωνία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρέχοντας μια διασκεδαστική εμπειρία στους πελάτες , αυτοί θα επιθυμούν να αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας , σε πιο τακτική βάση.

Τα chatbox θα πρέπει να αποτελέσουν βασική λεπτομέρεια της στρατηγικής μάρκετινγκ που θα εφαρμόσετε για το νέο έτος

Κινητό : Ο μεγάλος πρωταγωνιστής

Δεδομένου ότι οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν smartphones και tablets αντί για deskotps , οι επιχειρήσεις θα πρέπει να φροντίζουν να παρουσιάζουν mobile-frinedly περιεχόμενο , αν θέλουν να παραμείνουν σε υψηλή θέση κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Το mobile marketing , η εφαρμογή στρατηγικών marketing , μέσω των κινητών , κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος και είναι πλέον απαραίτητο η ιστοσελίδα σας να έχει responsive design ή να εγκαταστήσετε εύχρηστα apps για να ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις των πελάτων σας. Παράλληλα μπορείτε να αξιοποιήσετε το AMP (Accelerated Mobile Pages) , την καινοτόμο μεθόδο της Google , χάρη στην οποία η ιστοσελίδα σας γίνεται ταχύτερη μέσω απλών αρχείων κώδικα HTML που ονομάζονται AMP HTML.

Multichannel Marketing Strategy

Η σημερινή εποχή απαιτεί να αλληλοεπιδρούμε με τους πελάτες μας σε πολλαπλά επίπεδα , αξιοποιώντας τα προνόμια από μια πολυκαναλική στρατηγική marketing, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει διοργάνωση διαδικτυακών σεμιναρίων , ύπαρξη ιστολογίου , ιστοσελίδες , μέσα κοινωνικής εκδήλωσης καθώς και την παρουσία μας σε ομάδες Whatsapp. Οι επιχειρήσεις εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing , θα μπορούν να αναπτύσσουν περιεχόμενο σε διάφορες πλατφόρμες, να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε διάφορα επίπεδα , διατηρώντας παράλληλα την εταιρική τους ταυτότητα.

Αυτοματοποίησή & Marketing

Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται τόσο πιο απαραίτητα γίνονται τα εργαλεία αυτοματοποίησης marketing. Χάρη στα εν λόγω εργαλεία μπορούν να αυτοματοποιηθούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες σε πραγματικό χρόνο , εξοικονομώντας σημαντικό χρόνο για να ερευνήσετε νέα δεδομένα και να σχεδιάσετε αποτελεσματικές στρατηγικές. Ο προγραμματισμός των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αποστολή προπαρασκευασμένων email ή μηνυμάτων είναι μερικές μόνο από τις διαδικασίες που μπορούν να αυτοματοποιηθούν και που πραγματικά θα σας λύσουν τα χέρια.

Αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος πρωταγωνιστής για το 2022 θα είναι το κινητό ενώ θα δούμε και την τεχνητή νοημοσύνη να κατακτά σημαντικό έδαφος ως ένα πρωτοποριακό εργαλείο marketing. Άλλη μια νέα, σημαντική χρονιά ξεκινάει για το Digital Marketing και συνέχεια νέα δεδομένα και προκλήσεις θα εμφανίζονται στον ορίζοντα. Stay tuned….

Published On: 27 Δεκεμβρίου, 2021 / Categories: Content Marketing, Digital Marketing / Tags: , , /